"
Soita meille: 040 583 0401
Kasvinsuojelutekniikan ja puutarhakoneiden erikoisliike.

Tietoa koronaviruksen vaikutuksista

Tällä hetkellä toimituksissa ei ole koronaviruksesta johtuvia viivästyksiä. Tuotteiden saatavuus on ollut viimeaikoina normaalia. Myös tilaustuotteissa ei ole tavarantoimittajien mukaan odotettavissa viivästyksiä. Seuraamme tilannetta ja kerromme nettisivuillamme ja facebookissa mikäli viivästyksiä on odotettavissa.

Toimitusaika:
Kaikki myymämme tuotteet ovat omassa varastossamme (ellei toisin mainita), joten pyrimme lähettämään tilaamasi tuotteet jopa samana päivänä tai viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksen saapumisesta.

Asiakasjäseneksi rekisteröityneellä on mahdollisuus seurata tilauksensa etenemistä. Tilaaja saa sähköpostiinsa seurantalinkin, josta voi seurata kuljetusta.

Otamme aina asiakkaisiimme yhteyttä, mikäli toimituksessa esiintyy ongelmia. Emme kuitenkaan vastaa viivästymisistä, jotka ovat johtuneet kolmansista osapuolista. Kuljetuksesta vastaa Itella Express Business Day paketti 14 tai Itella Express Business Day kuljetusyksikkö 14.

Toimituskulumme perustuvat tilauksen painoon. Hinta on sama kaikkialle Suomeen. Jokaisen tuotteen yhteydessä on mainittu tuotteen paino.

 

Rahtihinnat

Käytämme Postin ja Matkahuollon hinnastoja.

Posti: http://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/ohjeet/hinnat.html
Matkahuolto: https://matkahuolto.fi/fi/pakettipalvelut/hinnat/

Suurikokoisissa tuotteissa on ilmoitettu perittävä lisärahti.

Hinnat sisältävät voimassaolevan arvonlisäveron (24%).
Yli 300 kg:n lähetyksissä annamme tarkemman rahtihinnan tilaajan osoitteeseen.

 

Palautukset:
Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä poislukien.
Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla olennaisesti samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa.
Palautuksesta on aina sovittava Agropointin kanssa sähköpostitse: info@agropoint.fi tai puh. 040 5830401.

Kuljetuksessa rikkoontuneet lähetykset:
Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua.
Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.

Varaosat:
Toimitamme varaosia kaikkiin myymiimme tuotteisiin.


 

Käyttöehdot

1. Rekisteröityminen
1.1. Tilauksen tekeminen edellyttää rekisteröitymistä. Ensimmäisen tilauksen yhteydessä kuluttajan tulee:
a) rekisteröityä kuluttajana Agropointin verkkokaupan asiakasrekisteriin ilmoittamalla nimensä sekä muut pakolliset tiedot.
b) Antaa suostumuksensa, että Agropoint rekisteröi henkilötiedot asiakasrekisteriinsä.Kaikki asiakastiedot ovat luottamuksellisia. Agropoint sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja muille.

2. Tilauksen sitovuus
2.1. Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu joko sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse (puhelin 040 5830401). Kuluttaja sitoutuu tilauksensa tehtyään tarkkailemaan sähköpostiaan tilausvahvistuksen vastaanottamiseksi.
2.2. Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun Agropoint on sähköpostitse lähettänyt tilausvahvistuksen.
2.3. Kuluttajalla on oikeus sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse ennen tilauksen toimitusta peruuttaa koko tilaus tai osia tilauksesta. Toimitus on tapahtunut, kun kuluttajalle on toimitettu osa tilauksesta tai ilmoitus, että tilaus on lähtenyt matkaan.
2.4. Kuluttajan tilauksen tekemisen jälkeen ei Agropointilla ole oikeutta muuttaa sopimusehtoja.

3. Hinnat sisältävät voimassaolevan arvonlisäveron (24%). Agropoint pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin.

4. Maksuehdot
Maksu tapahtuu seuraavia maksutapoja käyttäen:

Maksu pankkipainikkeilla

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu ja Checkout Finland Oy on OPn omistuksessa.

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. Välitämme maksusi verkkokauppiaalle.

Everyday

Asiakkaan käyttäessä Everyday-verkkomaksua hän saa keskimäärin 45 vuorokautta kulutonta maksuaikaa ostokselleen. Lasku hänelle tulee kerran kuussa, joko sähköpostilla tai kirjeitse. Tässä kuussa tehdyt ostot laskutetaan ensi kuun lopussa. Laskun maksun yhteydessä asiakas voi valita maksaako ostoksen osamaksulla vai kuluttomasti kerralla. Laskulla maksettaessa todellinen vuosikorko on 0 %.
Jos asiakas haluaa maksaa osamaksulla, minimilyhennys on 50 € / kk tai 1/3 laskun summasta. Minimilyhennyksen jälkeen avoimeksi jäävälle saldolle lasketaan seuraavan kuun laskuun kuukausikorkoa 10 %. Everyday-verkkomaksulla ostaminen on täysin riskitöntä. Asiakas saa tuotteen kotiin ja ehtii tutustumaan siihen ennen maksamista. Tämän kuukauden ostokset laskutetaan vasta seuraavan kuukauden lopussa.

Joustoraha

Jousto lasku ja osamaksu

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti.

Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta maksuaikaa. Ostokseen lisätään 2,90€:n laskutuslisä. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90€/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90€/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia.

Joustolla ostaminen on turvallista. Ensimmäisen ostoksen yhteydessä teet vahvan sähköisen tunnistautumisen. Palaavana asiakkaana voit tunnistautua helposti puhelimeen lähetettävän kertakäyttöisen koodin avulla. Jokaisen ostoksen yhteydessä teemme reaaliaikaisen ja automatisoidun luottopäätöksen. Maksutapahtuma ja tietojen välitys tapahtuu aina suojatussa yhteydessä. Lasku toimitetaan sähköpostitse. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy.

Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com. Jousto –verkkokaupan mukavin maksutapa!

GSM-maksaminen

Kännykkämaksamista käyttävältä asiakkaalta tuotteen summa peritään puhelinlaskussa, ja puhelinoperaattori tai muu palveluntarjoaja tilittää maksun verkkokauppiaan Checkout-tilille. Maksaminen tapahtuu soittamalla tiettyyn maksunumeroon.

Asiakas voi ostaa kännykkämaksulla yhdellä ostotapahtumalla korkeintaan 43,62 euron suuruisella summalla. Puhelinlaskulla asiakkaan maksutapahtumaan lisätään operaattorin kustannukset. Enimmillään asiakas voi ostaa gsm-maksuvaihtoehdolla kuukauden aikana korkeintaan n. 100 euron edestä. Ostoksia voi tehdä kännykkämaksamisella maksimissaan kaksi kappaletta päivässä. Palvelun tarjoaa Ainapay Oy.

Ennakkotilisiirto

Ennakkotilisiirtoa käyttävä asiakas saa itselleen tulostettavaksi ennakkolaskun, jonka hän maksaa. Ennakkotilisiirtoa käytettäessä maksu näkyy kauppiaan järjestelmässä keskeneräisenä, kunnes asiakas on maksanut laskunsa.

Collector Lasku ja Osamaksu

Tarjoamme mahdollisuuden maksaa laskulla tai osamaksulla yhteistyössä Collector Credit AB:n kanssa.

Kun asiakas valitsee maksutavaksi lasku- ja osamaksuvaihtoehdon, niin hän saa automaattisesti korotonta maksuaikaa seuraavan kuukauden viimeiseen päivään asti. Asiakas voi maksaa koko summan kerralla tai jakaa maksun pienempiin eriin. Laskut erääntyvät joka kuukauden viimeinen päivä, minkä johdosta asiakkaalla voi olla jopa 60 päivää aikaa maksaa laskunsa. Laskuun lisätään 2,95 euron laskutusmaksu.

Laskulla tai osamaksulla on mahdollista maksaa tuotteita 2000 eurolla ja takaisinmaksuaika on 48 kk. Nimellinen vuosikorko on 19,2 %.

Laskun saadessaan asiakas voi valita osamaksun maksamalla kuukauden vähimmäissumman, joka ilmenee hänen laskustaan. Laskulla tai osamaksulla maksavan asiakkaan tulee olla vähintään 20-vuotias ja teemme luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu sekä korkoa 1,60 % kuukaudessa viivästyneeltä ajalta.

Valittuasi maksutavan kauppiaan tarjoamista vaihtoehdoista, maksutapahtuma siirtyy maksutavan järjestelmään. Hyväksyttyäsi maksun ja palattuasi verkkokauppaan, maksu kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle. Maksu suoritetaan Checkout Finland Oy:n hallinnoimalle tilille, josta se siirretään kauppiaalle. Turvallista, helppoa ja nopeaa!

SveaWebPay Lasku ja Osamaksu

SveaWebPay (myöhemmin Svea) tarjoaa asiakkaalle mahdollisuuden ostaa ostokset laskua vastaan 14 päivän maksuajalla. Kun asiakas valitsee vaihtoehdoksi ”maksa laskulla” luottotiedot tarkistetaan henkilötunnusta vastaan. Ostoksien toimitus tapahtuu osoitteeseen, joka löytyy väestörekisteristä. Maksuehto on 14 päivää. Viivästyskorko on 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa. Ostajan tulee olla täyttänyt 18 vuotta.

Asiakkaalla on mahdollisuus muuttaa lasku tililuotoksi maksamalla laskulla mainittu minimierä. Ensimmäisen laskun takaa löytyy tililuoton tarkemmat luottoehdot. Tililuottoasiakkaana voi tehdä ostoksia tiliin Svean sopimusasiakkailta. Asiakas voi tehdä lisäostoksia aina, kun hänellä on luottorajaa jäljellä ja hän on maksanut ostokset osissa luottosopimuksen ehtojen mukaisesti.

Tililuoton voi maksaa milloin tahansa kokonaan pois ilman lisäkuluja. Mikäli asiakas haluaa hyödyntää tiliään sopimusaikana myös muihin ostoksiin ja luoton maksuaika on jo valittu maksimipituiseksi, tulee asiakkaan nostaa kuukausittaista lyhennyserää. Vastaavasti, mikäli maksuaikaa halutaan pidentää, voidaan pienentää kuukausittaista lyhennyserää.

SveaWebpay tarjoaa asiakkaalle mahdollisuuden maksaa ostokset osissa. Tämä on mahdollista, kun asiakas hyväksyy luotonmyöntökriteerit ja täyttää henkilötunnuksensa kassalla. Hän saa kotiinsa osamaksusopimuksen (2 kappaletta) joista tulee allekirjoittaa toinen ja palauttaa se Svealle. Samalla asiakas saa myös osamaksun tarkemmat ehdot, jotka hän allekirjoituksellaan hyväksyy.

Luottoajan asiakas voi valita itselleen parhaiten sopivaksi. Luotto tulee hoitaa sovitun ajan kuluessa. Se edellyttää, että asiakas maksaa vähintään sovitun summan kuukausittain. Luonnollisesti voidaan maksaa myös koko luoton pois kerralla ilman kuluja käyttämättömältä luottoajalta.

Mikäli maksut jäävät maksamatta, eikä Svea ole saanut yhteydenottoa maksun hoitamisesta, siirrämme saatavat perittäviksi kuluttajansuojalain ehtojen mukaisesti. Lisätietoja ehdoista ja palvelusta saa asiakaspalvelustamme. Lukekaa tarkemmat ehdot tästä. Lisätietoja etämyynnistä ja internetissä tapahtuvasta kaupankäynnistä saa kuluttajaviraston sivuilta www.kuluttajavirasto.fi tai tililuottosopimuksestamme, jonka löydätte www.sveawebpay.fi. Svea noudattaa myös henkilötietosuojalakia. Myös tästä löytyy lisätietoja kuluttajaviraston sivuilta. Luottoon liittyen voi aina ottaa yhteyttä Svean asiakaspalveluun numeroon 09 4242 3092 tai asiakasinfo@svea.fi

Yhteystiedot:
Svea WebPay/ Svea Ekonomi Ab, filial i Finland Atomitie 2 C
00370 Helsinki
Puhelin: 09 4242 3092

Maksut luottokorteilla

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut..

Verkkokauppa käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

Valittuasi maksutavan kauppiaan tarjoamista vaihtoehdoista, maksutapahtuma siirtyy maksutavan järjestelmään. Hyväksyttyäsi maksun ja palattuasi verkkokauppaan, maksu kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle. Maksu suoritetaan Checkout Finland Oy:n hallinnoimalle tilille, josta se siirretään kauppiaalle. Turvallista, helppoa ja nopeaa!

5. Reklamaatio
Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut tms., tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta kohtuullisessa ajassa Agropointille, joko sähköpostitse osoitteeseen info@agropoint.fi tai puh. 040 5830401. Palauttaminen tapahtuu reklamaation tekemisen jälkeen. Saatuaan palautetun tavaran, Agropoint palauttaa jo mahdollisesti maksetun kauppahinnan viipymättä asiakkaalle.

6. Ylivoimainen este (Force majeure)
Agropoint ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Agropointin vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Agropointin toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

7. Riitojen ratkaisu
Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.

Kilpailu- ja kuluttajaviraston yhteystiedot

Vaihde ja osoitetiedot
Puhelin: 029 505 3000 (vaihde)
Postiosoite: Kilpailu- ja kuluttajavirasto, PL 5, 00531 Helsinki
Käyntiosoite: Siltasaarenkatu 12 A, 00530 Helsinki
www.kkv.fi

Ajankohtaista

Ota yhteyttä

Agropoint